torsdag 26. august 2010

Ny barselgruppe

I dag har det vært en travel dag. Startet med at jeg var veldig trøtt etter at Herman har vært litt våken i natt. Han ville ha mer mat, og sovnet godt etter at jeg skjønte det. Så nå har jeg økt fra 90 til 120ml.
Vi har møtt den nye barselgruppen i dag, var 12 stk. Virket som en hyggelig gjeng og alle var ivrige etter å følge opp gruppen. Hermann sov under hele treffet. Hjemme igjen kom Ola hjem fra bhg. han har hatt en bedre dag i dag. Gråter når vi går, men går fort over. I dag gråt han ikke da Magne kom og hentet han. Til middag i dag hadde vi fiskeboller. Det har han smakt på før, men i dag ville han ikke spise. Han spiste ost og vafler etter middag da vi fikk besøk av Gerd, Johan og Marit. Ola likte Marit godt. Han sovnet som en stein da vi la han.
Jeg har vært på meny og handlet inn til barseltreffet i morgen. De kommer hjem til meg i morgen kveld. Gleder meg, er en stund siden vi møttes. Magne og Ola skal på stråsjøen, den første overnattingsturen de tar uten meg, mon tro om det går bra;-).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar