fredag 27. august 2010

Prøver igjen....

Jeg prøver på nytt å skrive et innlegg. Skrev 2 i går, men mistet begge da datamaskinen låste seg, ble litt sur da ja.
Magne og Ola har nettopp dratt, Ola i bhg og magne på stråsjøen. Siden jeg skal ha barselgruppen til Ola på besøk i dag, skal Magne og Ola på stråsjøen og bli til i morgen. Magne dro en tur nå for å forberede litt.
I går møtte jeg og Hermann den nye barselgruppen, Hermann sov hele tiden. Gruppen virket veldig grei,koselig å ha noen å trille med.
I tillegg var Gerd og Johan på besøk. Ola spiste masse ost (som han har oppdaget er godt), og litt vaffel. Fiskebollene jeg lagde til middag smakte han ikke på.
Hermann sover ennå søtt i sengen sin så da kan jeg pusle litt her.
Nå skal jeg igjen forsøke å sette inn bilder, håper ikke maskinen går i lås. Men jeg skal lagre dette innlegget, lærer noe hver dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar