fredag 10. september 2010

Guttene mine

Da har jeg fått satt av tid til litt blogging, tror jeg ihvertfall. Herman ligger og sover, men tror faktisk han våkner til nå. Det er noen dagen siden jeg blogget sist, men plutselig er dagen over,og det er ikke alltid jeg får noe tid for meg selv. Men det er ikke så farlig når man har disse 2 å bry seg om:-).



Livet som 2 barnsmor går stort sett i ett. Ola er jo den glade traver, utenom når jeg setter på litt drømmehage da:-). Han trives godt i barnehage, i dag da mormor leverte gråt han ikke heller. Tilbakemeldingen vi får fra barnehagen er bra, han er blid og glad, hele tiden i bevegelse. Han er jo en liten nysgjerrigper, alt må undersøkes opptil flere ganger:-).



Herman ligger mye og sover, men favoritten er å få sove i noen sine armer, da koser han seg. Han er for tiden litt forkjøla og snørrete. Blir ikke fornøyd med mamma når hun prøver å suge ut av nesen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar